::. نقد بازی آدمکش 30 میلیون دلاری ( THE BOURNE CONSPIRACY )

توضیحاتی مختصر :

به هر حال جیسون بورن از همه لحاظ خصوصیات شخصیت لول یک بازی اکشن را دارد.توطئه بورن به خوبی موفق شده خودش را از زیر سایه فیلم بیرون بکشد و از یک بازی ساخته شده بر اساس فیلم فراتر برود.با اینکه داستان بازی,سناریوی فیلم اول از سه گانه بورن (هویت بورن)را تعریف میکند,اما در واقع مکمل آن است.



نقد اصلی بازی :

نیمی از بازی در فلش بک ها و جایی از خط زمانی سه گانه رخ میدهد که طرفداران فیلم از آن خبر نداشته اند.دربازی شما میتوانید وقابع پیش از ترور و مبوسی را ببینید و بازی کنید.سبک بازی اکشن سوم شخص است.با اینکه در کل نمیتوان گفت روند بازی توطئه بورن نوآوری خاصی دارد, اما برای طرفداران این سبک کاملا لذت بخش است.اگر از بازی های اکشن سوم شخص خوشتان می آید,مطمئن هستم توطئه بورن را یک ضرب تا آخر بازی خواهید کرد.مراحل پر هستند از صحنه های اکشن و زد وخورد های سینمایی.سازنده های بازی به خوبی حس سینمایی بودن را در بازی وارد کرده اند.برای شکست دادن آدم بد ها در طول بازی دو نوع استراتژی دارید:نبرد مسلحانه وحرکات رزمی.



وقتی فاصله زیاد است هندگان و مسلسل به خوبی کارشان را انجام میدهند . اما همینکه دشمن ها به چند قدمی شمارسیدند دیگر نمیتوانید از سلاح های گرم استفاده کنید.اینجاست که سیستم مبارزه های تن به تن بورن به کار می آید..مبارزه ها بسیار عالی و خوش دست هستند. دو دکمه برای ضربات محکم و ضربات سریع دارید و میتوانید با ترکیب آنها چند ضرب های خوبی بوجود آورید.یکی از نکات بسیار جالب توطئه بورن در همین مبارزه های تن به تن خودش را نشان میدهد.



کاراکتر ها در حالی که انیمیشن های بسیار زیاد و خوبی دارند,به طور معجزه آسایی بسته به محیط اطراف خود عکس العمل نشان میدهند.ضربه شما اگر دشمن را به عقب پرت کند,بسته به اینکه پشت او چه چیزی باشد حرکات دشمن تغییر میکند.به این شکل در هر صحنه مبارزه ها جلوه جدید پیدا میکنند زیرا محیط اطراف متفاوت است.پس از اینکه تعداد زیادی چند ضرب موفقیت آمیر انجام دادید بورن میتواند از حرکات تمام کننده اش استفاده کند.این حرکات شامل شکستن دست و پای دشمن ها یا استفاده از سلاح آنها بر علیه خودشان میشود.



همچن باز هم بسته به اطراف محیط حرکات تمام کننده هم متفاوت میباشد.مثلا بسته به اینکه چقد نزدیک یک میز باشید,حرکت تمام کننده ی بورن میتواند کوباندن لپ تاپ روی میز,روی سر دشمن یا کوباندن سر دشمن روی میز باشد! توطئه بورن یک بازی بسیار متنوع است. مراحل هر کدام در یک منطقه جدید رخ میدهد وسکانس های سینمایی زیادی وجود دارند که اجازه نمیدهند دچار کسالت بشوید.در همه ی مبارزه ها باید حواستان به دکمه هایی که روی صفحه نقش میبندد باشد زیرا بخش بزرگی از اکشن ها با زدن درست دکمه ها انجام میشود.صحنه های اتومبیل رانی و تعقیب و گریز هم در جای جای بازی وجود دارند .کنترل اتومبیل ها بسیار راحت است و صحنه های اکشنی که از آن ها بوجود می آیند حسابی خستگی را از تن شما بیرون می آورند.


پلت فرمPC , PS3 , XBOX360
تهیه کنندهViendi Games
سازندهHigh Moon Studios
سبکاکشن سوم شخص
بازی های مشابهDark Sector
درجه بندی سنی13 سال به بالا
کاری از گروه بازی و سرگرمی گیم اسپوت دات بلاگ اسکای دات کام ******




نظرات 2 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ http://amir64.blogsky.com

با سلام

وبلاگ آموزش مسائل زناشوئی آماده تبادل لینک با وبلاگ شما است. در صورت موافقت به بنده اطلاع دهید تا لینک شما نیز ثبت شود.

با تشکر

سلام من لینک شما رو ثبت میکنم و شما هم اینکارو بکنید

آفتابگردان یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://goldtoos.blogsky.com

سلام
خیلی جالب نوشتی!

ازت خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد