ستودیو id فروخته شد

جان کارمک در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت VentureBeat داشت، خبر از فروش id Software به شرکت ZeniMax داد. ZeniMax مالک سازندگان دو بازی بزرگ Fallout 3 و سری The Elder Scrolls یعنی استودیوی Bethesda است. این قرارداد جدید، تاثیری بر روی Rage(که توسط id در حال ساخت می‌باشد) نمی‌گذارد. EA اعلام کرد که همچنان حقوق انتشار این بازی را در اختیار دارند و امیدوارند به یکی از بهترین‌های سال 2010 تبدیل شود. اما در آینده، ناشر دیگر بازی‌های id از جمله Doom 4، شرکت Bethesda خواهد بود.
ادامه مطلب ...

فرناندو تورس بر جلد PES 2010

فرناندو تورس بازیکن تیم ملی اسپانیا و باشگاه لیورپول، برای چاپ تصویرش بر روی جلد PES 2010 به لیونل مسی پیوست. این مهاجم 25 ساله درباره بازی اینگونه اظهار نظر کرد: "همه می‌دانند که در میان شبیه سازهای فوتبال، سری PES کونامی، واقع گرایانه‌ترین عنوان موجود است. بازی جدید کاملاً خیره کننده به نظر می‌رسد و من به آینده نگاه می‌کنم که خودم را در بازی و در عمل ببینم."

اما خبر بد برای ما ایرانیان این است که متاسفانه لیسانس یا مجوز تیم ملی ایران برای این نسخه نیز گرفته نشده است. هنوز تاریخ انتشار بازی رسماً اعلام نشده؛ ولی فروشگاه ShopTo در پروفایل بازی بیست و سوم اکتبر یا اول آبان امسال را به عنوان روز عرضه معرفی کرده است. در جریان نمایشگاه E3 نیز اولین تریلر از این بازی فوتبال پخش شد که می‌توانید آن را در بخش ویدئو مشاهده یا دریافت کنید. اطلاعات بیشتر در صفحه مشخصات بازی.