پیش نمایش بازی Silent Hill: Homecoming

 

برای خواندن پیش نمایش به ادامه مطلب برید

Silent Hill: Homecoming در واقع پنجمین نسخه از سری بازی های زیبای Silent Hill می باشد که توسط استودیوی Double Helix Games در حال ساخت است. در یازدهم جولای 2007 در نمایشگاهE3 ،  Konamiرسماً از Homecoming پرده برداری کرد و اکنون این بازی برای اولین بار برای دو کنسول نسل جدید X360 و PS3 در دست ساخت است، ضمن اینکه در نمایشگاه E3 امسال Homecoming برای PC نیز تایید شد.

بازی Silent Hill: Homecoming با شخصیتی به نام Alex Shepard (شخصیت اصلی این نسخه) معرفی شد، سربازی کهنه کار و قدیمی که از ماموریتش به خانه برگشته و متوجه می شود که برادر کوچکترش گمشده و مادرش نیز دچار جنون شده است. Alex  شروع به جستجوی برادر کوچکترش می کند که در طی این جستجو به سمت  Silent Hill (تپه ی خاموش) هدایت می شود. جایی که Alex باید مسیر های سراسر مه گرفته به علاوه دنیا و مسیرهای تغییر یافته ی Silent Hill را طی کند.

وجود یک زن نیز به نام Elle در بازی تایید شده است که دوست دوران مدرسه ای Alex است. البته هنوز مشخص نیست که Elle شخصیتی قابل بازی هست یا خیر. راننده کامیونی نیز در بازی وجود دارد که Alex را به Silent Hill می برد. گمان هایی وجود دارد که این شخص همان Travis Grady در نسخه ی Silent Hill: Origins باشد.

کله هرمی های Silent Hill 2 (چیزی هرمی شکل که به روی سر خود داشتند) نیز در عکس هایی از بازی به نمایش در آمده اند البته هنوز اطلاعی از آن ها در دسترس نیست ولی با توجه به داستان سری Silent Hill، وجود این شخصیت ها کمی غیرمنطقی و مبهم است.

دشمن های بازی که تا به اکنون تایید شده اند شامل همان پرستارها به همراه گونه ی جدیدی از دشمنان به نام Siam، بشری با ظاهری کاملاً عجیب که سرآن شکافته شده و به سمت پایین است و Smog، جسدی کاملاً لاغر و بی رمق که جوش های زیادی روی پوست خود دارد و نوعی گاز سمی را با فشار به بیرون خارج می کند، چیزی شبیه به دشمنانی که در Silent Hill 2 شاهد آن بودیم هستند. همچنین زخمی شدن در بازی نیز هم برای آلکس و هم برای دشمنان بازی کاملاً به طور real time خواهد بود. در نبردهای بازی از تجربه و توانایی های الکس به عنوان یک سرباز نیز استفاده می شود و این موضوع به عنوان عاملی در نبرد در نظر گرفته شده است. تکنیک های جدیدی نیز برای مبارزه با دشمنان در این بازی وجود خواهد داشت. دشمنان از هوش مصنوعی بهتری برخوردارند، راه های جدیدی نیز برای حمله به دشمنان یا فرار از دست آنها به بازی اضافه شده است. به لطف موتور قدرمتند بازی علاوه بر تمامی موارد بالا، بازی از فیزیک بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. به عنوان مثال اگر بازیباز با یک میز برخورد کند میز و تمام اشیاء روی آن نسبت به این ضربه واکنش نشان خواهند داد. درضمن با توجه به فیزیک بازی و واکنش هر چیزی از محیط با اعمال آلکس این می تواند نوعی توجه و خطر برای آلکس محسوب شود.

شایعه شده است که سازندگان بار دیگر قصد ساخت چندین پایان با توجه به اعمالی که بازیباز در طور بازی انجام داده است را دارند، درست مثل کاری که در سری های قبلی بازی Silent Hill شاهد آن بودیم. رفتارهای آلکس با افرادی که در طول بازی با آنها مواجه می شود مانند پرخاشگری یا مهربانی می توانند نوع پایان بازی را مشخص کند، سازندگان همچنین توضیح دادند که پایان محبوب UFO نیز بازگشته است.

در آخر امیدواریم که Silent Hill: Homecoming با این خصوصیات به موفقیتی بیشتر از نسخه های قبلی خود دست یابد و به رقیب خوبی برای Resident Evil 5 در سبک بازی های Survival Horror تبدیل شود. این بازی قرار است تا در 30 سپتامبر برای PS3 ،X360 و PC روانه ی بازار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد