جزئیاتی جدید از Mirror’s Edge

Mirror's Edge

احتمالاً پیش نمایش کامل بازی Mirror’s Edge را خوانده‌اید و از ایده‌ی جدیدی که این عنوان با خود به همراه دارد، اطلاعاتی بدست آورده‌اید. اخیراً برخی رسانه‌های خبری، شایعاتی پخش کرده بودند که این بازی ابتدا برای کنسول PS3 منتشر می‌شود، سپس برای دو پلتفورم دیگر با چندین ماه فاصله راهی فروشگاه‌ها می‌شود. DICE این اخبار را تکذیب کرد ولی امروز خبری رسمی اعلام شد مبنی بر اینکه نسخه‌ی PS3 بازی دارای محتوایی اضافی و انحصاری است که کاربران می‌توانند آن را از طریق PSN دانلود کنند! ناشر بازی یعنی کمپانی EA قراردادی با سونی داشته و موظف بوده برای نسخه‌ی PS3 این عنوان محتوایی اضافه بر دیگر پلتفورم‌ها عرضه کند. پیش از اعلام رسمی، رسانه‌های خبری از این موضوع اطلاع دقیقی نداشتند؛ ولی با توجه به شایعات، قراردادی که این دو شرکت داشتند تا حدودی برایشان فاش شده بوده. هنوز اطلاعاتی راجع به این محتوای قابل دانلود مشخص نشده.

خبر دیگری از نسخه‌ی PC این بازی بدعت آمیز هم اعلام شده که چیزی نیست جز سیستم مورد نیاز برای اجرای Mirror’s Edge. البته تنها حداقل مشخصات مورد نیاز اعلام شده‌اند:

CPU: Pentium 4 at 2.4 GHz / Athlon 64 2800+
RAM: 1GB
GPU: GeForce 6 Series with 256MB VRAM or higher, or ATI X1650 or HD2400

همان طور که در بالا می‌بینید، حداقل سیستمی که برای اجرا احتیاج خواهید داشت عجیب نیست و مشابه آن را برای انجام بسیاری از عناوین روز نیاز دارید. Mirror’s Edge برای سه پلتفورم PC ،X360 و PS3 همزمان در تاریخ 11 November یا 21 آبان منتشر می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد